Poszukując odpowiedniego sposobu na pozyskanie konsumentów, należałoby na chwilę zatrzymać się przy problemie squeeze page. Strona przechwytująca to bowiem nic odmiennego jak urządzenie służące do nakłonienia odwiedzającego klienta stron www do danej akcji. Przeważnie owego rodzaju oddziaływaniem jest uzyskanie kolejnego subskrybenta w formie jego adresu e-mail. W zamian za to osoba otrzymuje na przykład dostęp do bezpłatnego zapasu informacji. Efektywna strona przechwytująca to taka, jaka ma dokładnie wyznaczoną ścieżkę działania, przyświeca jej dany kierunek.

 

Strona przechwytująca?

Strona przechwytująca jest w wielu rozmaitych postaciach (chociażby jako okno pop-up), lecz nie to jest tu ważne – istotny jest cel owej strony. Często zamiarem owego rodzaju stron, jest tworzenie listy mailingowej, gromadzenie dookoła określonego problemu uwagi osób, jakie są nim zainteresowane, a po co to robić? Dzięki liście mailingowej możesz znacznie szybciej stworzyć każdy biznes o wiele szybciej aniżeli „standardowymi” formami, możesz drastycznie podnieść sprzedaż określonego produktu/usługi bądź także po prostu uzyskać partnerów do własnego interesu, niezależnie od owego, czy prowadzisz standardową spółkę, lub prowadzisz biznes na podstawie typ handlowy MLM, czy także MLPS.

Jak utworzyć stronę docelową, która konwertuje

Zanim zaczniesz tworzyć bajeczną stronę docelową, musisz wiedzieć DLACZEGO chcesz ją utworzyć.Innymi słowy, jakie będzie Twoje wezwanie do działania.

Zwykle ma to na celu:

Wypełnić formularz
Wypełnij ankietę
Zapisz się na bezpłatny okres próbny
Pobierz bezpłatny ebook
Zamów produkt
Zarejestruj się na seminarium internetowe
Podaj informacje kontaktowe
Pobierz kupon
Uzyskaj dostęp do bezpłatnego okresu próbnego
Zapisz się do newslettera
Trzymanie się jednego celu jest ważne zarówno dlatego, że minimalizuje wybór, jaki dajesz odwiedzającym, jak i dlatego, że znacznie łatwiej jest stworzyć naprawdę skuteczną stronę docelową.

Więc co to będzie dla ciebie?

Zanim zaczniesz układać stronę docelową, musisz ustalić, co chcesz osiągnąć. Czy chcesz rozwinąć swoją listę e-mailową? Promować nowy produkt? Promować zniżkę na usługę subskrypcji?

Gdy osiągniesz swój cel, zastanów się, jaka będzie Twoja wiadomość. W jaki sposób Twoja oferta – niezależnie od tego, czy jest to subskrypcja treści, lista e-mailowa czy produkt – może rozwiązać czyjś problem? Następnie możesz rozpocząć badanie słów kluczowych. Co ludzie wpisują, szukając rozwiązań problemu, który może rozwiązać Twoja sprzedaż, produkt lub biuletyn?

Po określeniu celu, wiadomości i słów kluczowych możesz rozpocząć tworzenie strony docelowej. Zacznij myśleć o elementach, które chcesz uwzględnić: wezwanie do działania, wideo ze sprzedaży lub może formularz. Wszystkie skuteczne strony docelowe mają dziewięć wspólnych elementów. Przyjrzyjmy się szczegółowo każdemu z tych elementów.

 Zabójczy nagłówek 

Nagłówek zaczyna się od wszystkiego – zainteresowania, uwagi i zrozumienia.

Właśnie to zmusza gościa do pozostania i dowiedzenia się więcej o tym, co oferujesz – lub nie.

Oto, co musi osiągnąć:

Nagłówek powinien przyciągnąć uwagę czytelnika.
Nagłówek powinien powiedzieć czytelnikowi, na czym polega produkt lub usługa.
Nagłówek powinien być krótki. Nigdy nie rób więcej niż 20 słów, a najlepiej ogranicz go do 10.
Warto również zauważyć, że jeśli twój nagłówek uzupełnia obraz, który wyjaśnia produkt lub usługę, nie musisz wpisywać tyle szczegółów w kopii.

Treść strony przechwytującej

Osoba, jaka otworzy ową stronę, ma dwie możliwości – albo zarejestrować się na listę mailingową przez pozostawienie na niej własnego adresu e-mail, lub opuszczenie jej bez przechowywania informacji. Pełna treść winna być pisana częstymi artykułami. Tak jakby w postaci wiersza. Tak jak w wypadku produktów pisanych, tak też treść na stronie przechwytującej lepiej się czyta, gdy można każdy element „połknąć wzrokiem”. Gdy będzie ona zbita, za duża, pozbawiona pogrubień, w zdaniach, jakie są zachętą do pobrania przewodnika, to człowiek najzwyczajniej w świecie z niej wyjdzie znudzony czytaniem długiej, zwykłej treści.

Szukasz rozwiązania na zarabianie z domu?

Poznasz innowacyjny, skuteczny system który większość pracy wykona za Ciebie

 

Cel strony przechwytującej

Podstawowym założeniem takiej strony jest przechowywanie adresów e-mail. Żeby zachęcić klienta, do zarejestrowania się na listę możesz dać mu pewien dodatek, niespodziankę czy upominek. Fajnie dla więzi z nowym subskrybentem, kiedy zostanie on po zapisie przekierowany na stronę z podziękowaniem, w jakiej dziękujesz mu, za zapisz oraz dajesz krótką informację działania. Badając kilkanaście układów, można odkryć, iż niezwykle efektywne są owe, dające klientowi dwa wybory: albo zapis, lub opuszczenie strony (łatwa strona z nagłówkiem oraz formularzem zapisu).

Strona przechwytująca natomiast jej wartość dla interesu online

Landing page jest niezbędna, ponieważ tworzy listę Twoich ewentualnych kontrahentów handlowych lub także konsumentów. Ci ludzie po coś zaglądają na bloga lub witrynę, poszukują nowych, nowoczesnych wyjść, natomiast Ty możesz im to dać. Być może to Ty jesteś w stanie zrozumieć ich kłopoty. Strona przechwytująca jest jednym spośród głównych urządzeń do nawiązywania więzi z ludźmi, natomiast przecież bez nich Twój biznes nie miałby racji bytu. Żeby prowadzić efektywny biznes w sieci, należy dostarczać konsumentom to, czego od nas oczekują.